Aktiv helg.

Sitter just nu och bara tar det lugnt, tittar ut på det underbara vädret och njuter av tillvaron.
Ska strax sätta igång med alla dagens bestyr.
Först lite trädgårdsarbete, sen ska Maria iväg och arbeta lite extra.
Hon ska organisera och hålla i ett stort barnkalas.
Inhyrd lek- och aktivitetsledare.
Jag ska ner till Malmö och göra en sittning med teamet inför en filminspelning imorgon.
Ja, äntligen har det lossnat och precis som jag skrev tidigare så kommer nu allt på en gång.
Jag har fått 2 roller samma vecka, såklart.
Imorgon ska jag börja inspelningen av "Lex Magistratus", där jag spelar Magistrat Johansson. En man som fått för mycket makt och smak på ännu mer.
Senare i veckan ska jag spela in "S", där jag spelar gangsterledaren Luc.
I Lex Magistratus ska jag spela med min gode vän och filmkollega Rolf Jarl som jag bla spelat livvakt ihop med i "Morgan Pålsson- Världsreporter" och som jag dessutom är kollega med i Filmpoliserna.

Det ska bli riktigt kul!

Mer info kommer...


2 Kommentarer
Postat av: Liv

Jag kommer ihåg att du berättade för oss i klassen att du var med i "ett päron till farsa i europa" eller vad den heter. Ett par sekunder var du i bild och detta var under din punkarperiod! hehe... Vissa en oss en bild från den tiden snälla!!!

2009-04-25 @ 23:10:55
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Micke

Micke:

Bilder från "The good old days" kommer. Jag lovar!

:-)

2009-05-14 @ 19:12:46
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: