BAD ASS BIKER WEEKEND!!!

Trött, sliten, mörbultad, men väldigt nöjd med helgen.
Filmat med ett riktigt kul gäng
och kört HD, kört HD och kört HD lite till.
STORT tack till Jörgen Malmberg
på Bikeline i Malmö för att han
lät mig få använda sin pärla.
...och shit vilken pärla det var!!!

  

Jag är, om möjligt, ännu mera HD biten nu.

Fredag förmiddag handlade jag hem en riktigt fet frukost till familjen.
Åkte sedan och hämtade hojen med Maria.
Efter ett par mysiga pussar åkte hon sen hem till gänget
och jag körde norrut.
I Onsala, utanför Kungsbacka filmade vi sen hela dagen.
Kurt och Roger, två av mina motspelare,
 har jag arbetat med tidigare
och jag träffade också många nya, duktiga och
trevliga människor.
Verkligen ett skitkul gäng!
Vi filmade fram till kvällen,
sen körde jag mina 25 mil hem igen för att
krama familjen, sova 1.5 timme
och sedan köra upp igen för ännu en lång dag.
Sent söndag kväll körde jag åter hemåt,
trött och sliten, men väldigt nöjd!
Jag har agerat BAD ASS BIKER
i två dagar och agerat fullt ut.
Kan ju inte berätta för mycket för att inte avslöja
storyn, men jag har varit riktigt brutal och elak
och jag har varit hög som ett höghus.
Fast självklart inte på riktigt.
Jag är ju egentligen en rätt snäll påg.
Men det finns inget roligare än att agera riktigt jävla elak!
Arbetsnamn på produktionen:
"The Road Vikings on the road to nowhere."



Jag har haft en riktig filmhelg.
Filmat två filmer på tre dagar.

Under min frånvaro igår hade familjen en kul dag.
De åkte till Tirups örtagård och fikade
och hade kul i hinderbanan.



De hade en härlig dag!
Inatt sov jag fyra timmar och idag har jag arbetat,
så nu är jag riktigt trött!!!
Så god natt!!!

2 Kommentarer
Postat av: Daniel

Ta mej på en rundtura!

2009-08-11 @ 14:50:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: pelle

Du blir nästa Kjell Bergqvist! Det är jag säker på ;D

2009-08-11 @ 23:07:59
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: