Helgen går mot sitt slut...

Söndag kväll, snart är helgen slut...
Men det känns ok, för det är mycket på gång
framåt just nu, så ännu en arbetsvecka känns bara bra.
Helgen har också varit bra,
gott om tid för bara mig och Maria
och samtidigt har vi fått gjort en massa nyttigt också.
Shopping både igår och idag,
äntligen fick vi köpt en ny soffa igår,
tyvärr levereras den inte förrän om 6-8 veckor,
men det ska bli skönt att ha gott om plats till alla 6
i familjen i soffan.
Idag var vi dessutom och hälsade på "svärfar",
"svärmor" var och jobbade och vi hamnade hos
grannen och åt asiatiskt.
Smaskens!
Jag har också träffat min kontaktungdom Robin
och käkat med honom.
2 middagar idag,
kanske därför jag numera väger fulla 100
istället för de 96-98 jag brukar ha som matchvikt.
För mycket gott leverne...
För vi har det verkligen gott nu...

Det enda som saknas är biljetter till Rammstein.

1 Kommentarer
Postat av: pelle

100 kg är ju ingenting. ett par kilo till kan du allt unna dig ;)

2009-08-31 @ 17:37:17
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: