När barnen säger saker som gör en glad...

2 gånger på samma dag, igår,
fick jag höra kloka och stolthetshöjande ord
från mina barn om mig och om saker jag gjort
tillsammans med dem.
Saker som får mig att sträcka på mig lite extra av stolthet.
Saker som en far älskar att höra från sina barn.
Exakt vad de sade tänker jag inte berätta här faktiskt,
för det är något som jag känner att jag vill behålla för mig själv.
Men jag vill gärna dela med mig av den känsla de orden gav mig.
Alla som är föräldrar kan känna igen känslan
och ni som en gång blir föräldrar kommer att veta
vad jag menar när ni får samma feedback av era barn.
Det finns ingen större glädje i livet än sina barn.

Det är vid sådana här stunder det är lätt att glömma de
jobbiga stunderna föräldraskapet också innebär.
Därför måste jag lägga ut en liten länk till den sidan också.
Ibland kan humor vara SÅ TRÄFFANDE!
Jag tror alla föräldrar känner igen det här:



Ursäkta reklamen, det var klippet med den bästa kvalitén jag kunde hitta.
Skratta gott och må gott!

2 Kommentarer
Postat av: Michalw

haha, brukar egentligen inte gilla just de där grejerna i Family Guy, att de bara står och upprepar en sak irriterande länge. Men det där var kul :)

2009-12-12 @ 21:08:44
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Renée

Grattis - du blev veckans blogg och kommer finnas länkad hos mig tills nästa söndag :)

2009-12-13 @ 19:08:07
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: