Söndagstankar.

Haft en bra dag med ännu ett besök på
en julmarknad, samt med
middag hos svärföräldrarna
där småkusínerna och Malin, Greta och Gertrud
 också var med.
Nu har vi kraschat hemma med chocklad och te.
Gött!



Ett par veckor kvar till jul och därefter
ytterligare en vecka kvar på året.
Som jag skrivit tidigare så har det varit ett
OTROLIGT händelserikt år. 
Frågan är vad som händer nästa år.
Ska saker och ting lugna sig, eller kommer 
förändringarna att fortsätta?
 Om jag själv får bestämma så hade jag önskat någonstans
mittemellan. Gärna några, men inte alltför många förändringar till
och gärna lite lugn och ro mellan varven.
Det återstår att se hur mycket jag själv får
möjlighet att påverka min framtid.
Som vanligt håller jag er underrättade.
Jag önskar alla en bra avslutning på helgen.

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: