Flyt.

Haft lite flyt de senaste dagarna.
Jag sade upp mig från tidningsbärarna, ska bli så skönt att slippa det slitet.
Nu har jag semester och egentligen skulle jag arbeta en dag till innan jag slutar.
Men jag fick en förfrågan om jag ville skippa den dagen,
så kunde de få in ersättaren fortare.
Gissa om jag sade JA!
Har fått 2 nya filmroller som ska spelas in snart.
En roll som biker i en kortfilm uppe i Halland,
kallad "The Road Vikings",
och en roll som huvudpersonens chef i en långfilm
kallad "Odjuret" som görs av gänget bakom
"14 suger" och "Du och jag".
Skitkul!
Det är de här stunderna man ska komma ihåg när livet flyter lite sämre
och motgångarna står på rad.

1 Kommentarer
Postat av: pelle

Men hey, grattis. Att du landande så fina roller är imponerande! När kan vi förvänta oss se dig på vita duken då? ;)

2009-07-26 @ 12:51:38
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: