Semestern rullar vidare...

Igår och idag har det varit ganska "vanliga" semesterdagar,
med trädgårdsarbete, biltvätt, körning till sopsortering osv.
Men vi har även varit sociala och idag hade vi besök av min gode vän Lasse.
Sen har det varit en strid ström av kompisar till Elle också förstås.
Kom på att snart "halva" semestern gått.
Men det känns inte lika ångestframkallande som jag först trott.
Jag har varit väldigt nöjd med min semester så långt
 och det finns ännu mycket kul att göra.
Saknar grabbarna dock, som skulle kommit nu i helgen,
men som inte kommer förrän på söndag.
Det blir mycket mindre tid med dem i sommar än vad jag planerat,
men de har sköna dagar i Spanien med sin mamma just nu,
så det kan de vara värda.

2 Kommentarer
Postat av: Daniel

Gossarna kommer snabbare än du tror - rå du om dej själv!

2009-07-23 @ 10:25:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Micke

Micke:

Så sant. :-)

2009-07-24 @ 00:42:00
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: