Sönerna hemma, grill, avkoppling, motorcykel och Tosselilla.

I söndags kom äntligen mina pågar hem!!!
Solbrända som få och med blekt hår.
Så härligt att se dem igen!!!
De har verkligen varit efterlängtade!!!

Grill och lite festligheter i söndags och massor av tid tillsammans.
Härligt!!!
I måndags åkte Maria och Elle till Malmö för att umgås med 
kusinerna i Folkets park.
Jakob spenderade dagen, kvällen och natten i Lund.
Isak var bara i Lund ett kort tag, sen kom han 
tillbaka och umgicks med oss igen.
Jag och Gabbe tog en promenad in till centrum
där vi handlade fika och käkade tillsammans.
Senare på kvällen åkte vi alla, (utom Jakob),
till Greta och Magnus i Malmö.
Lite fika och bus med Hjalle, som egentligen skulle lagt sig,
sen lånade jag Magnus motorcykel.
Orsaken till detta är att vi har en del planer för veckan, 
men vår bil tar bara 5 personer och vi är ju 6 i familjen.
Jag kollade först med min vän Robban om jag kunde låna hans minibuss, 
men den var redan bokad, så istället gjorde vi så här.
För min del var detta en bra lösning också då jag får köra hoj igen, 
vilket var alldeles för länge sen jag gjorde senast.
 Hojen är ju inte den modell jag är van att köra,
men när jag inte kört på några år och då min svåger är så snäll
att han lånar ut sin, då kan man ju bara vara nöjd.

Idag var det dags för en av våra största sommartraditioner.
TOSSELILLA!
Alltid kul att åka dit och det var lika kul i år.
I år var det första gången hela familjen var där tillsammans,
Maria,  jag, Jakob, Isak, Gabbe och Elle.
Lilltjejen gjorde sitt bästa för att hänga med bonusbrödernas tempo
och de bjöd in henne i sina aktiviteter.
Skitkul!

     

     

Bilder från en härlig dag på Tosselilla.

2 Kommentarer
Postat av: Vicki

SV: Tack! :) Jo, det är riktigt bra musik ;)

Kram! :)

2009-07-29 @ 10:37:42
URL: http://honeypumpkinpie.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi =D

ååh gö så :D:D:D

2009-07-29 @ 19:42:04
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: