Trött måndag...

En trött måndag går mot sitt slut och det är dags att gå och lägga sig.
Sommartid i lördags natt innebar att tidningsbärandet blev en timme senare, vilket i sin tur innebar att jag kom i säng igen klockan 7 på morgonen istället för 6.
Sen skulle jag iväg på en businesspresentation och gick upp klockan 10 igen.
Efter 3 timmars sömn var jag då iväg hela dagen och kom hem 20.30 på kvällen.
 06.00 i morse ringde klockan och det var dags igen för en ny måndag, en ny vecka med nya möjligheter och SHIT, vilken seg måndag det var...
Tempot på jobbet var lika högt som alltid, men jag hade inget högt tempo inom mig...
Nu är jag riktigt trött, så jag säger God natt...





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: