Ups and Downs inom filmvärlden.

Haft lite oflyt den senaste tiden inom filmjobben.
Hittills i år har jag inte haft ett enda jobb.
Det är förvisso bara mars och det kan hända mycket ännu, men jag har varit på 2 provfilmningar i år och inte fått någon av rollerna... SUCK! :-(
Har gjort 8-9 jobb om året de senaste åren, så jag börjar nästan få lite abstinens.
Nåja, erfarenheterna säger mig att när det väl händer nåt, så brukar det bli fler jobb på en gång.
För mycket jobb, eller för lite jobb, det går upp och det går ner, sånt är livet!
:-)

1 Kommentarer
Postat av: Kurre

Upp med hakan! Jag fick inte heller inkadetektivsrollen kan jag trösta med! :-)

2009-03-28 @ 21:41:58
URL: http://blog.kurtlof.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: