Hårt arbete...ger resultat.

Vårt hus har en ganska stor trädgård bak, men även en välbevuxen framsida.
Problemet är att de som bott här tidigare inte varit mycket till trädgårdsmänniskor.
Detta innebär att trädgården blivit vanskött och övervuxen.
Framsidan är praktexemplet.
Ungefär 8 olika sorters buskar, ännu fler olika sorters blommor, härligt blandat med ogräs och maskrosor.
Vi har haft olika idéer om hur vi ska göra sen vi flyttade in i september.
Igår, (söndag), fick Maria nog.
Efter vår tidningsrunda på natten sov jag till 12.00.
När jag kom upp höll Maria redan på för fullt och hade gjort det sen hon vaknat vid 9.
Maria var omöjlig att stoppa, arbetet fortsatte och det enda som fanns kvar till mig var efterarbetet.

  

Före...

  

Efter...



Oj, jag har en stark kvinna!

Sen blev det som vanligt grill och gött i trädgården efteråt.
Livet är underbart!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: