Min kärlek!!!

Kvinnan jag lever och andas för,
kvinnan jag delar mitt liv med:
Maria Cidrér!



Förutom att vara en underbar kvinna, mamma, sambo, älskarinna och vän, så är hon också en fantastisk duktig förskollärare och snart färdigutbildad ateljérista.
Men det räcker inte med det, Maria har många talanger.

Hon ritar och målar otroligt bra:

     

Kor målade av Maria 2000. Tintin på vår vägg i hallen.Flicka målad i våras.

  

Gympaskor ritade 1987.                                         
                                     Med knappen vann Maria en teckningstävling i 8:an
                          och den kom med i en rikstäckande kampanj.

Hon är också mycket duktig på inredning:

        

Trädet på väggen i 3:e bilden kostar i original 3000:-,
men med Marias idé och svärfars hantverk fick vi ett "bättre" träd för 300:-.

Trädgårdsmästare:

  

Hon är också en duktig musiker, sångerska och fotograf.
 Hon har anlitats som lek- och aktivitetsledare.
Dessutom är hon taktil massör och såklart duktig på det också.
Förutom allt detta är hon också en duktig skådespelare, även om hon inte brinner för det lika mycket som jag.
Vi spelade båda i en produktion för ett par år sen som tyvärr inte blev färdig.
 Jag som homosexuell heminredare,
Maria som neurotisk psykolog.
En kul produktion.

Är det konstigt att jag älskar henne?

3 Kommentarer
Postat av: Anne

Som svar på din sista mening....

Nä...det är inte konstigt alls!!!

:-)

Kram

2009-05-24 @ 07:31:28
Postat av: Micke

Micke:

Så sant! :-)

2009-05-24 @ 09:31:12
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Åh, ja ser man på! Inte illa :) Hon gör inte sänghimlar också? ;)

2010-03-21 @ 16:12:09
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: