"S" forts...

Spelade in på Malmö Central idag.



Mitt bland hundratals resenärer fick jag chansen att spela Luc igen.
Det är sån otrolig skillnad på hur allmänheten reagerar i Malmö, där man inte är så van vid filminspelningar mitt på dan ute på stan, och Ystad där man blivit van vid nästan dagligt filmande av Wallander sedan några år tillbaka.
I Ystad är ett filmteam vardagsmat, det är det INTE i Malmö.
Inspelningsdagen gick bra och det var sista inspelningen för mig i den här filmen.
Ännu ett bra samarbete med ett jättebra team.
Ska bli kul att se den färdiga produktionen.

4 Kommentarer
Postat av: Simone

Ja det var spännande. Kul att bjuda resenärerna på lite action. fin blogg du har!



Kram, S. :)

2009-05-09 @ 13:15:23
URL: http://enkronan.blogg.se/
Postat av: Jonny

Go,go,go



Break a leg!



Glöm ej att tala om när man har möjligheten att

se detta verk.

Bloggen du har är snygg och trevlig att läsa.



Med filmiska hälsningar

Jonny Blomkvist

2009-05-09 @ 14:51:55
Postat av: Torsten Gunnehill

Tack, Micke, för de här 2 dagarna. Vi är mycket nöjda med din insats och oerhört tacksamma för att du ställde upp.

2009-05-09 @ 14:53:23
Postat av: Micke

Micke:

Tack allihop! Verkligen en rolig produktion och jag arbetar gärna med er alla igen.

2009-05-14 @ 18:54:48
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: