Dag 5, 1/11, hemresa...

Sondag, vi har checkat ut fran hotellet,
atit frukost pa ett cafe och sitter nu och
gor sista uppdateringen i resedagboken.
Vi ar alla trotta men VALDIGT nojda!

Flyget gar inte forran 20.00 ikvall,
sa vi har annu ganska manga timmar
kvar i denna fantastiska stad.
Tyvarr regnar det for forsta gangen sen vi kom hit,
sa planen ar att shoppa lite och
bara sitta pa nat trevligt stalle och chilla.

Vi aker till Gatwick vid halv 6 - 6 och
sen ar det bara vantan kvar.

Bilderna ar manga och tyvarr har jag ju inte lyckats
satta ut dem har annu, men kanske ikvall,
men senast imorgon far ni se bilder fran resan.

Alla pojkarna har samma kansla for London nu
som jag haft sen forsta gangen jag var har, 1984.
De alskar staden!

London ar en otrolig blandning av allt som
finns i hela varlden i en enda stad.
Alla sinnen gar for hogtryck av alla intryck
och jag mar bara sa bra varje gang jag ar har.

Man det finns en baksida av London ocksa,
fattigdomen ar stor och det finns manga hemlosa.

Jag minns annu mitt forsta intryck av dessa hemlosa fran 1984,
en man som gick pa Picadilly med allt han agde pa sin
rygg och sjong och var glad och tackade hjartligt
for varje slant han fick.
Verkligen en kontrasternas stad,
men jag alskar London!

Cheers mates!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: