Fredag och överraskningen avslöjad.

Fredag igen och kidsen hemma!
HÄRLIGT!!!
Eller ja, Jakob och Isak är på fest såklart
och Gabbe och Elle är hemma och myser med oss.
Kidsen fick sin första julklapp nu och
överraskningen blev uppskattad.
Vi har nu en liten Anton i huset.



En 4-5 månader gammal undulat,
söt som bara den.
Han är en stabil liten rackare som tål
vårt höga tempo i familjen och har
funnit sig till rätta ganska snabbt.
Vi tjatar rätt mycket på honom med förhoppningen att
han ska börja prata, vi får se hur det går.

Hajar och andra akvariefiskar
och en liten fågel, det är djurbeståndet i vår familj.

Nu ska jag ta mig en öl och krascha i soffan med
min underbara familj.
Ha en dejlig helg!

1 Kommentarer
Postat av: Madeleine

Min käre medspelare!

Vilken underbart söt undulat ni skaffat :D!

Själv har jag 2 stycken (Leo-blå och Lisa-gul, liknar Anton).

Undulater är ju bara bäst!

Kramar!

2009-11-29 @ 21:43:25
URL: http://enkronan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: