Inte som andra pappor...

Idag fick jag en komplimang av en av
mina söner som fick mig att nästan
spricka av stolthet.
Hans kompis hade sett mig för första första
gången och tyckte jag var COOL!
Min son sade då till mig att jag inte var som andra pappor.
Jag gillade TV-spel och häftig musik
och jag visade det.
Jag gick runt med tröjor med häftiga tryck på
och jag var stolt över det.
I hans ögon var jag en häftig pappa!
Jag frågade hur hög gubbfaktorn var på mig
och han svarade att den inte fanns.
Gissa om hans pappa sträckte på sig
och blev en bra bit över 2 meter?
Det bästa av allt,
jag frågade hans bröder vad de tyckte om
vad han sagt och båda höll med.



Jag är en stolt far till världens bästa söner!

2 Kommentarer
Postat av: Michalw

Härligt att få en sån komplimang :)

2009-11-15 @ 00:35:54
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Al

Vad underbart det låter! Själv går jag också omkring med rocktröjor, och lyssnar på tuff musik. Man är inte äldre än man känner sej;)

2009-11-15 @ 15:43:29
URL: http://rockfashion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: