Lördagsmix...

NY SOFFA!
Beställde en ny soffa för 7 veckor sen
och den levererades idag.
Äntligen har vi en soffa stor nog
för hela familjen...
(och ett par vänner med).



SNART LONDON!
Räknar dagarna tills det är dags.
På tisdag drar vi, killarna och jag.
Det är mitt femte besök i min
favorithuvudstad
och det blir killarnas första.
Det ska bli riktigt kul att visa dem stan.
Vi ska FÖRSÖKA hålla er uppdaterade
här om alla våra äventyr.
Och, vips, blev min blogg förvandlad
till en resedagbok.



MOTÖRHEAD!
Bandet jag lyssnat på sen 1980, då jag
"upptäckte" dem och som jag såg live
första gången 1982.
Bandet som aldrig blir gammalt
och som ännu är ett av mina absoluta
favoritband.
De släppte ännu en ny skiva förra året och
jag tänkte spela en av deras låtar här.
Det stod ett inlägg på Youtube
som jag håller med om,
Lemmy har sjungit i över 30 år med
Motörhead och hans röst har inte
förändrats ett dugg under alla dessa år.
Otroligt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: