Busy week...

Hittills ha veckan varit riktigt aktiv.
Har haft överlevnadskurs med eleverna på skolan
för tredje dagen idag.



Imorgon är det dags för sista gruppen.
Det är riktigt kul att göra kidsen uppmärksamma
på att även när man inte har alla de självklara
bekvämligheterna som de alla har hemma,
så kan man ändå ha det riktigt bra.
Att man kan leva bra i skogen på bara det skogen
har att erbjuda.
Men det bästa av allt är de grupprocesser som sker

när gruppen ställs inför oväntade och ovanliga utmaningar.
Ordet SAMARBETE får en helt ny innebörd.

Igår eftermiddag var jag i Helsingborg och
spelade in ännu en scen i filmen "Odjuret".
Det har varit en kul utveckling av min roll i filmen.
Från början var det 2 scener
och min karaktär hette bara "chefen".
Nu har det blivit 4 scener och min karaktär har fått ett namn också.
Skitkul!

Ikväll var Maria och jag och såg genrepet
på musikalen "Booh" på AF i Lund.



Den var riktigt bra och ensemblen var full av
riktigt duktiga artister.
En historia full av både humor och skräck
i en precis lagom blandning.

Imorgon är det som sagt sista överlevnadskursen
och sen på kvällen är bio planerad
med min kontaktungdom Philip.

A busy week...

3 Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha good, skönt att min lilal hemlighet är säker hos dig ;)



och du har så rätt, tack för kloka ord!



har du en bra kväll?

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vad går det för filmer nu? HAr dålig biokoll känner jag.



Tja jag har två katter att gosa med som amn egentligen knappast kan vara ledsen när man har att göra med, kollat på dvdboxar, druckit mängder av te..som säkert vill ut i natt..hmm..

Postat av: IISABEL

HEJ!

Har du lust att göra mig en tjänst? Rösta på mig i veckans blogg, jag är nummer 4 :)

Jag gör samma sak för dig nästa gång, lovar!



här är länken, http://blondinenfrida.blogg.se/2009/september/finalisterna.html

KRAM & TACK ! :D

2009-09-05 @ 13:57:45
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: