Annandag påsk...och veckans flashback.

Jaha, då har jag missat en dags skrivande igen.
Men det beror på att vi var på 40-årsfest igår hos Marias
barndomsvän Christian.



Vi kom tidigt och gick sent och hade riktigt kul!
God mat och god dryck, trevligt sällskap
 och massor av skratt.

Idag var vi hos våra vänner Magnus och Daniella
som bjöd på påsklunch.
En spontanbjudning och det var lyckat.

Nu är det bara vi,
min älskling och jag,
och vi njuter av de sista få timmarna av påsken.
Just the 2 of us...

Eftersom det är måndag så är det ju
veckans flashback.
Veckans flashback är speciellt ägnad åt min älskade hustru.

She´s so fine, she´s all mine...

Legs - ZZ Top

2 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Christians syster är en vän till mig ;)

See you

2010-04-06 @ 00:17:56
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Hatte :)

Näpp ;) ingen kraft ;)

Bättre upp:)

2010-04-07 @ 21:29:48
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: