Fullt hus på en lördagskväll.

Lördagskväll och Gabbe har sina kompisar
Kasra och Joakim på besök med övernattning.
Fullt ös!!!
Men det är kul när kidsen rockar loss ordentligt
och har så kul att de knappt orkar sitta ner.
Elle är med och skojar lika mycket hon, medan storebröderna
suckar och säger: "De är SÅ störiga!"
Men snart kommer godisberget fram och då
lär det bli lite lugnare,
innan sockret sätter in och det blir ännu vildare.
Livet är underbart!

Som avslutning idag ska jag spela en låt som jag hittade på min
bloggkollega Grimgoths´ sida.
http://grimgoth.blogg.se/

En grymt bra låt från ett grymt bra band.

The right to go insane - Megadeth



Hoppas er lördagskväll är lika bra som min.

1 Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Ja den är fan rå den låten, och det sjuka är ju att det är riktiga bilder på tanken som en snubbe snodde eller hur det nu var, minns att jag läste om det!



Tack för läkningen och kul du gilla låten + videon lika mycket som jag ;)



Rock On!

2010-04-10 @ 22:20:01
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: