Ny kategori...

Idag öppnar jag en ny kategori,
kallad hojåkande.
Här kommer jag att skriva lite speciella inlägg
om min och/eller andras hojar och körande.

Jag tog en ren nöjestur igår kväll och det var underbart!
Faktum är att det är ren meditation att köra motorcykel.
All stress, alla grubblerier bara försvinner och när jag
kliver av hojen igen kan jag inte sluta le.
Så nöjd, så lugn och mår så bra!

Min första hoj var en Kawasaki LTD 1000,
en glidare även det, men med 100 hästar,
så visst kunde jag dra iväg om jag ville.
En härlig hoj, men det var ingen HD...
Året efter jag sålt hojen fick jag låna min kompis
Bönnas HD och dra några mil med den.
Efter den var jag såld.

Hojåkande är livskvalitet!!!

2 Kommentarer
Postat av: Grodan

Haha, jag hade slagit ihjäl mig om jag kört MC.. kan inte ens köra moped :P Eller jo, det kan jag.. men jag kan inte växla :D

2010-04-28 @ 12:36:19
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Hatte :)

Det låter som du är förälskad ;)

2010-04-28 @ 17:33:50
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: