Tisdag...

Veckan fortsätter och det är bara till att hänga med.
Ännu en provfilmning idag och även den rollen fick jag.
Fick filmrollen förra veckan också, men den sade jag faktiskt nej till.
Trots att idén var mycket intressant så sade jag nej och det berodde
på att de inspelningsdagar de ville ha helt enkelt inte funkade för mig.
Den här rollen funkar klart bättre tror jag.

Var på Bikeline idag och kollade in min skönhet som jag ska plocka ut
imorgon, eller på torsdag.
Det lustiga var att när jag lämnade stället, satte mig i min bil
och vred på radion, vilken låt spelades då?
Samma låt som jag hade som veckans flashback igår när
jag skrev om samma hoj jag nyss kollat in,
Born to be wild med Steppenwolf.
Strange or what?

Det ska bli grymt gött att dra iväg på vägarna med min HD!!!

Som ni vet,
(ni som känner mig närmare och ni som läser min text regelbundet i alla fall),
så arbetar jag till vardags med autistiska elever.
Min kollega Hatte har en son som är autistisk
och hon gjorde ett MYCKET intressant inlägg på sin blogg igår
om honom, eller rättare sagt om något han lyckas med.
Något som få "vanliga" människor skulle klara.
Läs själv här:

http://rodhakensjunger.blogg.se/2010/april/autism-extra-smart-i-alla-fall-bevis-pa.html#comment

En intressant inblick i ett annat sätt att se på världen.

2 Kommentarer
Postat av: Michalw

sv: Exakt :)



Nä, jag vet. Men jag har bara aldrig förstått vad den personen baserade det uttalandet på. Det var snart 3 år sen och jag tänker på det än ibland, även om jag vet att han hade fel.

2010-04-20 @ 22:56:25
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Hatte :)

;) Den världen lever vi i varje dag ... både du och jag. Fast jag gör det nästan dygnet runt :)

Ses i annorlunda världen ;)

2010-04-20 @ 22:59:01
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: