Veckans flashback, HD mm...

Då var det måndag igen och ännu en gång
blir jag förbluffad över hur snabbt helgerna passerar.
Men det har varit en alldeles suverän helg!
Vädret har varit som gjort för min favoritaktivitet...
...att köra hoj.
Igår fick alla mina söner åka vars en ordentlig runda
och jag insåg begränsningen i att ha 3 söner och bara en hoj.
Robin var här och även han fick prova.

Gabbe, Robin och Isak.

   

På kvällen åkte vi till våra vänner Maria och Daniel i Dalby
och käkade tacos.
Eftersom vi är 6 stycken i familjen och bara har en vanlig bil,
så blev ju helt plötsligt hojen en nödvändighet.
2 på hojen och 4 i bilen.
Det blev en riktigt trevlig kväll.

Idag blev det dock bil till jobbet, eftersom 2 av pågarna
åkte med till sina skolor.
Men Gabbe gjorde ett försök att be bröderna ta bussen.
Han lyckades dock inte så bra med det.

Snart ska jag sparka igång grillen här hemma
och sen kanske det blir en repa till med hojen.
Men innan dess är det förstås veckans flashback.
ENJOY!!!

CC Cowboys - Imperiet

2 Kommentarer
Postat av: Michalw

sv: Ja, veckans Tee låter som en klockren idé. Jag har med det typ jämt, men jag har inte så många som jag varvar med eftersom jag har vissa som jag har på jobbet och vissa som jag bara har hemma.

Men det vore kul att se något sådant faktiskt :)

2010-04-26 @ 19:11:48
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Hatte :)

Inte upp till grönt på stegräknaren då? Det skakar inte tillräkligt med HD ;) Jag slog rekord i dag :)

2010-04-26 @ 23:04:58
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: