Första dagen i Malmö och veckans låt...

Då var det måndag...
Ny vecka, nytt jobb, nya kollegor, nya elever, nya lokaler,
ja, idag har det varit mycket nytt.
Det känns som det blev en bra början på nya jobbet.
Som alltid när man börjar på ett nytt ställe så
är det ju ett konstant inåtgående flöde av information,
korvstoppning närmast.
Därför var det gött att köra hoj idag,
så jag hade möjlighet att smälta en del av
intrycken i fartvinden.

Träffade min kontaktkille direkt efter jobbet
och vi körde hem här och fikade,
hoppade på studsmattan och spelade lite PS3.
Kul!

Maria hade sin första dag efter semestern idag
och hon kände det ungefär som att hon var där senast igår.

Måndag är ju dagen för veckans låt
och egentligen hade jag en helt annan låt i tankarna,
men så visade en av mina nya kollegor en cool Tee
med det här bandet, så då var jag helt enkelt tvungen att
ta en av deras låtar som veckans låt.
Enjoy!!!

In flames - My sweet shadow

2 Kommentarer
Postat av: M i c k a

sv: jobb-helg för min del, varvat med en massa tvspelande och cola ;D hehe

2010-08-16 @ 23:41:21
URL: http://nintendoo.blogg.se/
Postat av: Hatte :)

Låter bra att du klarar dej :) Det gör vi väl med, men du hade suttit bra på Katrinetorp med oss idag oxå ;) Lycka till!

2010-08-17 @ 00:09:51
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: