Veckan fortsätter...

Andra arbetsdagen efter semestern
och det känns "som vanligt" att arbeta igen,
även om ingenting är som vanligt.
En bra arbetsdag och nu har jag bara 3 kvar i Lund.

Efter jobbet tog jag en extratur på HD´n eftersom det
var perfekt hojväder idag och eftersom tjejerna skulle till
Helsingborg med svärföräldrarna och se på
Gröna Hissen på Fredriksdalsteatern.
Körde inom Robban i hans butik och snackade ett tag.

Hemma har jag bara tagit det lugnt.
Lite gott att äta och dricka.
Gött efter en arbetsdag!

Nu lite mera musik!

Det här bandet har precis återbildats till min stora glädje.
Här är en av deras tidigaste låtar:

Faith No More - From out of nowhere



One minute here, one minute there and then you wave goodbye...
Det är ju som min yrkeskarriär just nu...

1 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Blä blä

Hade gärna haft dej kvar :)

Tradigt att byta & byta.

Idag bytte vi fyra gånger minst ;)

Ses

2010-08-10 @ 22:45:18
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: