Helgsummering och namnsdag.

Skrev inget igår...
Full rulle under hela dagen och när jag väl
hade tid på kvällen, orkade jag helt enkelt inte.
Sånt e´ livet ibland.
Grabbsen och jag var i Malmö och shoppade igår
och drog sen sen vidare till Lund och fikade.
Fördelen med att bo i lilla Staffanstorp,
vi har 2 städer på 10 minuters köravstånd.
På kvällen skulle min kära hustru ut och festa
med tjejkompisarna, men hon vara bara iväg en timme
sen fick jag hämta henne igen för hon mådde jätteilla.
Vinterkräksjuka kanske?
Hoppas inte!
Vi hoppade in och vikade som tidningsbärare
i helgen. Maria i fredags och jag inatt.
Kändes helt ok att bara hoppa in nån natt,
nu när vi inte har samma situation där vi
MÅSTE jobba extra.
Men shit va´ jobbigt det var att köra runt med
alla dessa snövallar överallt.
Kidsen och jag hade en bra kväll igår också,
med kurragömmalekar i vårt stora hus,
sen godis och film.
Synd om min lilla älskling dock som inte
kunde ha lika roligt.
Idag är det söndag och min käresta har namnsdag.
Vi får se vad vi hittar på till henne.
Grattis på namnsdagen älskling!



Bilden är från D-A-D på sommarrocken
i Svedala i somras.
Ja, jag LÄNGTAR efter våren och sommaren!!!

1 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Våren har kommit till skåne! Jippi! Det var en varm söndag i Lund som mötte oss vid tågen! Det har ni trollat fram perfekt till vi kom hem... tack ;) alla skåningar:)

2010-02-28 @ 20:47:03
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: