Familjens smak av rock del 2.

Shit!
Tiden går verkligen fort.
Nu var en veckas ledighet framme vid sista dagen.
Kan ju bero på att jag legat knockad 3 av dagarna,
1 dag på grund av festen dagen innan
och 2 dagar av feber.
Men resterande dagar har jag mått bra
och gjort allt jag kunnat för att njuta av ledigheten.
Imorgon börjar första dagen på nya jobbet.
Det ska bli spännande!

Men nu vidare till nästa familjemedlems rock.



Gabriel,
min yngste son som är 12,
är familjens absolut tyngste rockare och han ser
verkligen fram emot Rammsteinspelningen i Malmö i februari.
Han ville också poängtera att dessa 2 låtar bara var 2 av
MÅNGA favoritlåtar och MÅNGA favoritband.
Bra låtar bägge 2 tycker jag också,
så här kommer Gabbes val:

Chop Suey - System of a down



Du hast - Rammstein

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: