Familjens smak av rock del 6.

Söndag, helgen är på väg att ta slut.
Imorgon ska jag tillbax till gamla jobbet och
ska under veckan avsluta mina uppdrag där.
Veckan därefter är det dags för nya jobbet
och det ska bli kul!
Maria och Malin hade premiär på sin
dockteater idag inför fullsatt lokal.
Det blev succé!
De ska göra 5 föreställningar till,
särskilt gjorda för små barn, något som saknas
i det allmänna utbudet.
Jag håller tummarna för er tjejer!

Nu är det då dags för sista familjemedlemmens musiksmak.



Jag själv.
Ja, jag spelar ju min musik här hela tiden,
så ni som läser bloggen regelbundet
vet vad jag gillar.
Men ska jag anstränga mig och plocka ut 2 favoriter
så är jag benägen att hålla med Easy och Gabbe
och säger att det är JÄTTESVÅRT!!!
Det finns ju så många!!!
Men det jag kräver av andra ska jag själv också
kunna prestera, så här kommer mina val:

Killed by death - Motörhead



Easily - Red Hot Chili Peppers

1 Kommentarer
Postat av: Renée

Motörhead :D <3

haft en bra helg?

2010-01-10 @ 23:08:25
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: