Mitt i veckan.

Onsdag och jag har slutligen endast
2 dagar kvar på gamla jobbet.
Ja, jag vet att jag sade att skulle slutat
i fredags, men jag behövde vara med på några
möten och ge min ersättare lite mera info för att
göra överlämnandet på bästa sätt.
Så jag var på nya jobbet måndag och tisdag,
på gamla jobbet idag och torsdag fredag
och slutligen heltid på nya jobbet på måndag och framåt.
Bara LITE förvirrande.

Mina kollegor kastade ut mig från arbetslagsmötet
idag med motivationen att jag fick plocka undan fikan.
De skulle snacka om min avslutning och då kunde ju inte jag vara med.
Tog ett par sekunder innan jag fattade galoppen.


2 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Aha det är bra att byta jobb, då blir det fest;)

Vi tycker att vi kan ha kvar dej OCH fest:)

Välkommen till nya på måndag!

2010-01-20 @ 23:11:26
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: hehe, jag önskar jag började träna tidigare. typ när jag började märka att jag gick upp i vikt. nu är det en jävla flodhäst som studsar runt på gymmer :P

2010-01-21 @ 11:35:26
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: