Nyårsafton igår...och fredagshumor!

Idag är jag mör...
Ja, idag mår jag inget vidare...
Idag är en sån dag som kommer att spenderas i soffan...
...framför ett par bra filmer och lite Playstation...
Men...
Gårdagen var värd dagens tillstånd!

Alla kidsen hemma igår och vi fick också besök av
Elles kusin Hugo och av vår gode vän Micke med
hans dotter Tindra.
Ett litet men gott sällskap!
Välkomstdrink följt av
fantastisk god trerättersmiddag med god dryck till.
Efter middagen lämnade mina äldsta söner oss
och drog vidare till fester och vi andra fortsatte fira
här hemma.
Singstarturnering blev nästa punkt på programmet
tillsammans med chocklad och annat småplock
och god dryck.
Elle och Maria piskade oss BIG TIME i Singstar...
...såklart!
Inte lätt att tävla i sång när man själv sjunger hellre än bra
och ens hustru sjunger som en artist.
Sen var det ut i trädgården med champagnen
och titta över alla fyrverkerier över Staffanstorp
och skåla in det nya året!
HÄRLIGT!!!
Efter tolvslaget blev det snacks och film.
Liar, liar.
Enligt mig är det en av Jim Carreys absolut bästa.

 

    



Micke och Tindra gick hem vid 02.30 och
alla våra kids gick och lade sig samtidigt,
trötta och nöjda.

Fredagshumorn utgår jag nattens film.
Liar, Liar.
Skratta gott och må gott
och lycka till med allt ni företar er på det nya året.

2 Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser ju bara fööör gemytligt ut!!!

2010-01-02 @ 12:57:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emma

Nytt år - Nya tag med bloggen!

Nu är jag tillbaka! Saknat mig? Haha, ledsen, kunde inte låta bli! Ialla fall så är jag tillbaka till bloggen nu för seriöst bloggning. Inga mera skippande på dagar. Även om jag mår dåligt så ska jag blogga så mycket jag bara kan! Hur var din nyår?? Berätta vad som hände, berätta gärna också hur din julafton var, fick du nå roliga julklappar? :)



Puss

2010-01-02 @ 15:41:35
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: