Fredag...kidsen hos mamma...fredagshumor.

Då var pågarna tillbaka hos sin mamma
och de kommer inte hem igen förrän efter Kreta.

Saknar dem redan!!!

Det faktum att min första semester snart är över
känns inte så farlig, för när jag jobbat 2 veckor,
så har jag ju 3 veckors semester till och först av allt under denna tid
drar vi ju till Kreta!
När vi sen kommer hem därifrån så har vi ju alla 4 kidsen hemma!!!
Så gött!!!

Ja, trots att jag saknar kidsen så är livet GÖTT!!!

Nu är det dags för lite skratt...

Att skrämmas är bland det roligaste som finns,
tycker jag i alla fall...
Här kommer lite roliga skrämningar:



Ozzy gillar också att skrämmas...
Här är han in action på Madame Tussauds:

2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, jag tycker absolut att vi får vara oense om något i alla fall :)



Och det är precis som du skriver, du gillar Rammstein och inte jag, och att uttala mig om deras tidigare alster, det vågar jag inte iom. att jag bara hört enstaka låtar, men jag tycker inte att detta var värt mer än 2 nallar faktiskt, men ett annat album från dem kanske hade fått 3 av mig, vem vet :)



Jag ska köra på D-A-D´s senaste, Monster Philosophy, och om jag inte är för trött imorrn, så kommer den upp då, så får se vad jag tycker och även du :)

2010-07-03 @ 07:15:05
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Vanadesse.

härligt :D detsamma!

2010-07-03 @ 09:47:27
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: