Me and my Harley...and some friends and family 1.

Började min sociala helg med att köra upp till Helsingborg.



Undvek motorvägen och körde bara längs landsvägarna
för att njuta lite extra.
Från Staffanstorp till Lund, sen Kävlinge, Löddeköpinge,
ut till kusten och längs den till Landskrona och sen vidare till HBG.

I Helsingborg hälsade jag på min faster Cecilia.



Det var längesen vi sågs, så det var kul att träffa henne igen.
Min kusin Isabelle och hennes sambo Robin var inte hemma,
annars hade jag träffat dem också.

Blev inbjuden till Sanne också som är i Ängelholm nu.
Hon skulle ha ett gäng kompisar över som skulle grilla och
ha trevligt och jag funderade starkt på att säga ja.
Men det hade nog blivit FÖR trevligt och då hade jag inte varit hemma än.
 Jag har en del människor att träffa imorgon också.

Så jag körde söderut igen och innan jag körde hem så körde jag
till Ola och Paula och hälsade på ett tag.
Hojen blev poppis hos hela familjen.

   

Även om Paula inte provsatt hojen,
var hon också väldigt sugen och både hon och Ola
funderar starkt på att ta mc-kort.

Den planerade fikan med Lasse idag, blev framskjuten till
imorgon istället, så imorgon är det först till Lund
och träffa Lasse, sen Oxie för att träffa Jonny.
Kanske hinner jag med ett besök till imorgon
och sen kommer töserna hem imorgon kväll.
GÖTT!!!

1 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Håller med dig precis, precis som du håller med mig, detta funkar ju bra :)



Du har inget annat du känner att jag behöver recensera? Så får vi se om vi är överens :)

2010-07-11 @ 15:34:48
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: