SEMESTER!!!!!!!!!

Då var sista arbetsdagen över
och ÄNTLIGEN är det semester!!!
Sista kvällen hemma i Sverige firades med grill
och god dryck hemma i trädgråden.



Imorgon är det ju dags att flyga utomlands,
om 24 timmar sitter vi på Kreta och njuter av tillvaron.
Så gött!!!

Igår var vi som sagt uppe utanför Ängelholm på Solvik,
som min vän Per köpt.
Sanne bjöd upp oss och det blev en riktigt kul kväll
med Sanne, Björn, Hampus, Per, Neta, Magnus och deras barn.

   

   


Ännu en gång hade vi så kul att hemkomsten blev sen,
men vad gjorde det, för idag var ju verkligen sista dagen innan semestern
och nu är vi lediga!!!

Dagens fredagshumor utgår och ersätts av lite resemusik
eftersom det är avresedag imorgon.
Med tanke på vår 4 timmars flygresa som vi har framför oss imorgon,
tycker jag den här passar utmärkt som resemusik.

Lenny Kravitz - Fly away.

2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Det låter inte helt fel! Jag var där som 9-åring 1994, vi bodde i Agios Nicholaus tror jag det hette, och vill ni uppleva en väldigt fin strand, åk till östra sidan av ön och stranden Wai! Ha en fin resa!

2010-07-17 @ 08:57:08
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Metalnallen

Så lite så :)

2010-07-17 @ 09:16:02
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: