Tisdag med veckans Tee.

Nyss hemkomna från en kväll hos
Petra, Pierre och Asterix.
God mat och dryck och en allmänt trevlig kväll.
Lite trötta och slitna nu, men nöjda med kvällen
och snart är det dags att sova.

Innan dess, såklart veckans Tee.
Det här är den mest klassiska Rock ´n´ Roll Tee
man kan ha anser jag.
Jag "upptäckte" det här bandet 1980 och frälstes direkt
och såg dem live första gången 1982.
Jag har haft några sådana här Tee´s genom åren
som alla ätits upp av tiden och detta är min senaste som
jag köpte i London i okober 2009.



Jag bär den med stolthet!

5 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, tråkigt nog så brukar det ju vara så! Sen finns det ju helt klart undantag också, eller så är folks åsikter olika. Man kan ju ta många exempel inom metal, t.ex. Metallica och In Flames, som många anklagar för att ha blivit mainstream. Men jag tycker att det är en väldig skillnad på att bli mainstream och att utvecklas, men inte alla som håller med :)

2010-07-07 @ 10:40:46
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Grodan

sv: underbar! Jag borde skaffa mig ett par nya Motörhead Tees jag med - de går på nått mystiskt sätt sönder vid för mycket användning ;)



Zelda rules :D

2010-07-07 @ 11:47:27
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Michalw

Den gillar jag :)

2010-07-07 @ 15:50:46
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Petra

Hm, en sådan hittade jag i Asterix garderob för några år sedan hans gudfar var här efter att först varit på Swedenrock! Fave var den till den blev så där naveltröja och mer tjejig då. Men i hans ålder sliter man som sagt ej ut dem, utan de blir för små helt enkelt!

2010-07-09 @ 16:57:03
Postat av: Micke

sv:

Hahahaha

Härligt att se de små i Motörhead Tee´s. :-)

Ja, det är som du säger, de hinner knappast slita ut dem i den storleken, snarare växa ur dem. :-)

2010-07-09 @ 20:27:17
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: