Dan efter midsommar!

Ja, igår firade vi både midsommar
och Marias födelsedag samtidigt.
Det blev en bra fest och vi var ca 20 personer här hemma.
Barn, unga och halvgamla,
alla glada och nöjda.
Min älskade hustru var väldigt nöjd med sin dag
och strålade som en sol hela tiden.
Här kommer lite bilder.

   

   

   

De första gästerna kom vid 14 på eftermiddagen
och de sista gick hem vid 02 på natten,
utom Malin och Iselin som sov över,
så vi är rätt trötta allihop idag.
Idag har varit en riktig softardag.
Monica och Lars hälsade på.
Jag har kört HD en runda
med Isak där bak.
I övrigt har vi bara tagit det lugnt idag och softat ordentligt.
Så gött!!!

Nu kommer min födelsedagslåt till min hustru,
en dag senare...
För you, my love!!!

To be with you - Mr Big

2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Det hade vi absolut! :) Ser ut som du hade trevligt själv!

2010-06-27 @ 18:18:14
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Grimgoth

Verkar varit en lyckad Midsommar och bra låtval.

2010-06-27 @ 19:02:52
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: