Ledig och social lördag!

Första lediga dagen inleddes med att sova tills
jag vaknade av mig själv utan alarmsignaler och annat hemskt.
SÅ SKÖNT!!!!!
Hittills har dagen därefter gått i maklig takt.
Det är så skönt att bara kunna koppla av de första lediga dagarna.

Om en liten stund ska jag in till Lund på HD´n och hämta vår gode vän Lasse.



Vi ska grilla, käka, dricka och ha kul.
Han kan tyvärr inte komma på midsommar,
så vi ordnade ihop en stund idag istället.
Det var längesen vi sågs och det är alltid kul när vi ses,
så det lär bli en rolig kväll.
Våra sjuklingar är lite piggare idag,
så de orkar nog hänga på ett tag,
men när de inte orkar längre så har vi ju ett stort hus och
kan samsas om utrymmet utan att störa varandra.

I onsdags fick vi ett spontanbesök av vår goda vän Anne och lilla Alva
en stund också.



Det var längesen vi också sågs så
det var extra kul att de kunde komma förbi då.

Eftersom KISS-febern ännu rasar i kroppen
efter konserten så måste jag spela upp en låt som Lasse
har länkad på sin facebook-sida.

En gammal klassiker från deras första album.

KISS - 100.000 years



Hoppas ni har en härlig helg!!!

1 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Jäkla skönt när det kan vara så :) något annat spännande på g?

2010-06-19 @ 21:42:41
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: