Aktiv lördag!

Grabbarna och jag har haft en ganska aktiv dag idag.
Jag körde dem till Entré i Malmö, där de fick shoppa loss
under tiden att jag åkte iväg på en provfilmning.
Efter det var det hem igen och käka för att sen åka iväg igen.
Gabbe skulle på kalas hos sin bästa vän, Kasra,
och Jakob skulle på fest i Åkarp.
Nu är det bara jag och Isak kvar hemma och snart
sätter vi på en film och kraschar i soffan.
Gabbe slog för första gången i sitt liv in en present idag.
Det gick bra efter många skratt och roligheter
och han var mäkta stolt när han visade upp resultatet.



Provfilmningen var både rolig och intressant
och jag tror den gick bra.
Men exakt hur bra det gick vet jag ju inte förrän jag får,
(eller inte får), rollen.
Ny provfilmning i mitten av veckan och båda dessa är för
en ny kategori av roller för mig.
Inte myndighetsperson eller skurk som jag spelat mycket,
utan som den äldre mannen med många kloka tankar.
Är det åldern, mina gråa hår eller är det roller
som verkligen är jag?


2 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Hallå där ;) Vi är ju inte ens gamla:)

tittar själv på melodifestivalen ;) hi hi hi. Måste vara åldern :)

Lycka till skådespelarn ;)

2010-03-13 @ 21:14:45
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Ja, jag kan känna igen mig lite i det med. Min tillvaro är med rätt formad efter mig och Robin. Ska någon ny tjej komma in i det så måste hon vara väldigt speciell för min del med. Jag har blivit väldigt kräsen har jag insett. Jag har min bild av hur jag vill att en tjej ska vara. Lite kompromisser får man ju vara beredd på, men det är svårt att hitta någon som stämmer in på det i alla fall. Sen är det ju det där med fegheten hehe

2010-03-13 @ 21:26:08
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: