Aktiva dagar i helgen.

Helgen på väg att ta slut, men vad gör väl det
när jag har tagit ut lite semsterdagar?
Det har varit ganska aktiva dagar,
framför allt idag, men det hände en hel del igår också.
Igår var Maria och Elle iväg och shoppade samt var på
spökkalas på Malmöhus slott, (Elle då alltså).
Jag och Jakob övningskörde och han gjorde sin premiär
på motorvägen i 110 knyck.
Det gick såklart jättebra!
Sen var både Jakob och Isak iväg på fester i Lund
och chaufför till dessa fester var såklart jag
medan töserna och gabbe påskpysslade här hemma.

   

Idag tog killarna och jag med oss Robin på Rallytävlingar i Hörby.

   

Det var min kollega Anneli som tipsade oss om det då hon är
en av arrangörerna.
En kul och lite annorlunda upplevelse.

Ännu en kul och ny upplevelse hade Elle idag då hon tog
hål i öronen för första gången.



Lite nervös innan, men när det väl var dags var det INGA problem.
En duktig tös! 
Vi fick också besök av Paula och hennes töser idag
och åt en massa goa kakor.
Nu är alla slagna och jag ska plugga manus till imorgon.

Rock On!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: