Bloggpratare...

Jag lyssnar på radion varje dag.
Just nu är det ALLTID rockklassiker.
Satt och lyssnade på en av de ensamma radiopratarna
och funderade på hur det skulle vara att sitta och
prata med "sig själv" på det sättet varje dag.
Tvivlade på att jag skulle kunna hålla på så
särskilt länge...
Men så kom jag på att det är ju det jag gör här.
Skriver, (istället för att prata), mina egna
ord till den/de som vill läsa dem.
Så egentligen gör jag samma sak som radiopratarna,
men med en lite mindre publik.
Det här har jag snart gjort i ett år nu.

2 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Ha ha ha ;) Ett tecken på att bli gammal? Fast det betämde vi ju att vi i vår generation aldrig blev :)

2010-03-02 @ 23:22:00
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Hatte :)

Ha ha ha ;) Ett tecken på att bli gammal? Fast det betämde vi ju att vi i vår generation aldrig blev :)

2010-03-02 @ 23:22:26
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: