Lördag, hela familjen samlad och nu händer det grejor i filmvärlden.

Då var det lördag och hela familjen är samlad.
Tillvaron är komplett!!!

Nu händer det grejor i filmvärlden igen.
Året hittills har varit ganska lugnt,
men nu händer allt på en gång,
(som vanligt).
Ska spela in 2 filmer i veckan som kommer,
fängelsedramat först och främst och sen en pilot för
Attractionfilm där jag ska spela mordoffer.
Sen är det dags för rollen som vetenskapsman i vecka 15. 
I maj ska filmen som jag nästan blev skjuten i
fortsätta spelas in och slutligen fick jag en synopsis
skickat till mig för några dagar sen
av min vän Jasmine Lyman som har en film
på gång och ska spelas in i sommar eller höst.
1 fotojobb på 3 månader och sen helt
plötsligt 3 filmroller på 2 veckor.

That´s life!
What can you do besides enjoy it?

1 Kommentarer
Postat av: Pink Guerilla

Roligt det låter! Lycka till nu! :)

2010-03-27 @ 15:17:57
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: