Söndag igen...

Jaha, då var det söndag igen och
ännu en helg håller på att ta slut.
Men det känns helt ok för helgen har varit bra
och den kommande veckan på jobbet ska vi
flytta till nya, (friska), lokaler och det känns positivt.
Sen är det ju snart påsklov och då ska jag vara LEDIG!!!
GÖTT!!!
Jag fick rollen till den första av mina 2 provfilmningar
och väntar nu bara svar från den andra också.
Jag ska spela en "vetenskapsman" och det är en helt ny roll för mig.
KUL!!!

Har nu bloggat i 1 år och 2 dagar och har,
i skrivande stund, plats nummer 6869, den här veckan,
på Bloggtoppen av 41108 registrerade bloggar.
5180 besök sedan 10/4 och 7422 visningar.
Nä, jag är ingen statistiker, men det är kul att
så många vill läsa mina ord.

Lite musik som avslutning på söndagsinlägget.
En låt med Marilyn som jag VERKLIGEN gillar:

We are the nobodies - Marilyn Manson

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: