Veckans flashback.

Måndag och det har varit en stökig dag.
Första dagen efter lovet och det märktes på våra elever.
Små och stora konflikter mer eller mindre hela dagen.
Den av våra elever som normalt är "busigast" 
 var nästan den som var lugnast idag,
för han har varit hos oss hela lovet och såg inte detta som en
"ny" verksamhet där man måste hävda sitt revir igen.

Varit allmänt trött och sliten också idag,
vaknade med huvudvärk och raspig hals
det har hållit i sig hela dagen.
Veckans flashback en sån här måndag är självskriven,
jag vänder mig till Sir Bob och hans råttor... 

I don´t like mondays - Boomtown rats
 

1 Kommentarer
Postat av: Anonym

En låt jag gillar:) Jag hade nog tur idag med vem jag jobbade;) Med tanke på att jag var "ny på jobbet" och kanske behövde skydda revir??? Det gjorde jag i alla fall inte :)

Ses i morgon

2010-03-01 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: