2 missade dagar...

Oj då, har ju missat 2 dagars skrivande.
SORRY!!!
Men det beror helt enkelt på tidsbrist.
Ibland går dagarna snabbare än vanligt
och mer ska hinnas med att göras på vad som känns
som kortare tid än vanligt och då måste något prioriteras bort.
Den här gången blev det tyvärr mina läsare.
SORRY igen!!!
I torsdags var det sista dagens inspelning av
Taxitalker Tom och vi slutade "tidigt" vid 00.30.
Den här bildvinkeln var en vanlig syn av mig i filmen.



En kul inspelning med ett roligt gäng.
Imorgon är det återupptagande av inspelningen
av den film som nästan kostade mig livet i Landskrona förra året.
Jag är övertygad om att grabbarna lärt sig av sina misstag förra gången.

Igår var vi hos Magnus och Daniella och käkade middag.
Deras vänner Henrik och Mia var också där och
det blev en rolig kväll med supergod mat och en massa god dryck.
Lite trött och sliten idag och vi har hittills tagit det väldigt lugnt.

Igår missade jag ju fredagshumorn, igen...
Så då kör vi den här idag istället.
Ännu en klassiker från Monty Python.

This is a dead parrot...

2 Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

Ja det kan man lugnt säga och bra videos med ;)

2010-05-01 @ 14:36:36
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: tack, det fixar sig nog snart :)

2010-05-02 @ 11:54:38
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: