En kul fredagskväll ger en seg lördag...

Det blev lycket igår!
Massor av supergod mat och dryck
och massor av skratt.

 

 

Vi sov över och i morse var vi alla lite sega,
men väldigt nöjda.

Hemma lämnade vi Elle hos hennes pappa,
sen åkte Maria iväg och gjorde 2 ansiktsmålningar
i rad på 2 olika kalas.
Som väntat blev det succé på båda ställen.
Under tiden var jag hemma och softade.
Skönt en sån här dag att inte ha
något speciellt inplanerat utan
bara kunna ta et lugnt och bara vara.

Nu tar vi bara det lugnt och har det gött ihop
min älskling och jag.

1 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ne, det har jag faktiskt inte :) Har kommit halvvägs in på Slash´s bok, sen har jag Nikki Sixx´s The Heroin Diaries och Marilyn Manson´s Den Långa Vägen Ur Helvetet efter den, men ska kolla upp Lemmy´s också :)



Har två små barn och en sjuk fru, och så jobb på de, så förutan det vardagliga så tar mina recensioner upp rätt mkt tid, så böckerna har tyvärr fått vänta!

2010-05-29 @ 22:29:48
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: