Jakob 19 år!!!

Nu börjar mina barn verkligen bli stora!
Jakob, min äldste son, blir 19 år idag!



STORT grattis till dig min son!!!

Snart är det dags för studenten också
och sen börjar vuxenlivet på riktigt!
Han är hos sin mamma idag och
kommer hem på fredag.
Han blev firad ihop med mig och Isak förra helgen,
men vi firar såklart honom lite till nu i helgen.

Min låt till honom idag är inte särskilt rockig,
men ibland måste man göra lite avvikelser från sin inriktning.
Men låten är kul och inte helt olik min son och hans liv.
Han är en populär kille med många vänner och mycket tjejer kring sig...

2 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Var kommer generna till det ifrån??? ;)

Låten var inget för mina öron, men jag förstod budskapet ;)

2010-05-05 @ 22:46:38
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Grodan

grattis till honom :)



sv: japp, alicante rockar :D

2010-05-06 @ 13:10:27
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: