Söndag.

Då var långhelgen oxå på väg mot sitt slut...
Känns som vi varit väldigt aktiva i helgen båda 2
och vi känner oss vingbrutna och slitna.
Men helgen har varit bra och den är inte över än.
Om ett par timmar ska vi till Svedala och se 2 vänner till oss,
Lotta och Linda, uppträda på Sveamateas musikcafé.
Det ska bli Nice.
Därefter ska jag och Maria ha lite kvalitetstid tillsammans här
hemma med eld i öppna spisen, något gott att äta och dricka.
Lite mys med landets mysigaste kvinna.
Kan det bli bättre än så?



Har precis fått bekräftat att Jakob är på väg hem från Prag,
så nu kan det oroliga fadershjärtat lugna sig dessutom
vilket gör dagen ännu bättre.



Hoppas ni alla får ett bra slut på helgen.

2 Kommentarer
Postat av: Hatte :)

Hoppas och tror att teatern var bra ;)

Ses i morgon med en kvinna kort :(

Hejhopp

2010-05-16 @ 18:20:15
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Usch, tvestjärtar är snäppet värre än myror. Har stött på en och annan i olika lägenheter jag bott i. Det värsta jag varit med om var när jag tog en tugga av en långfranska-macka och såg en tvestjärt krypa omkring i en luftficka precis där jag tagit tuggan. Jag höll på att spy och slängde hela franskan och var plötsligt inte hungrig längre.

2010-05-16 @ 18:35:53
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: