Tisdag med Veckans Tee...

Äntligen har våren kommit tillbaka till Skåne!!!
Äntligen är det riktigt härligt att köra hoj igen.
Äntligen blänker solstrålarna i den välputsade kromen.

Spenderat merparten av arbetsdagen i skogen
med kidsen och kollegorna.
Det är riktigt gött!
Men all denna friska luft gör både vuxna och barn trötta.

Hemma har jag tagit ett gympass med ved och yxa i trädgården
och nu är det uppdateringar på nätet innan mysdags i soffan med min hustru.

Nu är det då dags för veckans Tee...

Den här T-shirten är en av mina äldsta favoriter.
Den är ungefär lika gammal som Jakob,
alltså 19 år och visst är den sliten, men den håller ännu.
Jag gillar vikingasmycken med dess snirliga mönster
och har haft både ringar, örhängen och halsband
med sådana motiv.
Så länge den här Tee´n håller ihop,
så länge tänker jag bära den.

2 Kommentarer
Postat av: Michalw

Den där är cool. Gillar när svarta t-shirts är eller ser urtvättade ut med, gärna då med motiv som hängt med länge, som detta.

2010-05-18 @ 21:36:53
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Hatte

Cool o kult ;)

Det är svårt att göra av med en god vän :)

2010-05-18 @ 22:34:02
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: