Veckans flashback och veckans nyheter.

Ny vecka och nya möjligheter
och idag fick jag splitter nya nyheter från min chef.
Jag får inte fortsätta på min tjänst i Lund.
Jag har ett vik fram till 13/8 och den jag vikar för kommer
INTE att komma tillbaka, så chansen att jag skulle få tjänsten fast
kändes rätt stor.

Men man ska aldrig vara för säker på någonting,
helt plötsligt var det övertaliga specialpedagoger i Lund
med fasta tjänster och de går ju alltid före.
Pratade med en av mina kollegor om detta och hon blev
förbannad och sade att då skulle hon också gå.

Så nu är det till att söka ny tjänst igen...

Eller så kanske jag ska göra nåt helt annat...?
Har alltid haft ett huvud FULLT med idéer,
kanske är detta ett gyllene tillfälle att
förverkliga någon, eller några av dessa idéer?

Jag håller er uppdaterade!!!

Nu till veckans flashback:

En bekant till mig benämnde den här låten som
typisk motorcykelmusik
och visst kan jag hålla med om det...

Kickstart my heart - Mötley Crüe

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: