Veckans Tee...

Tisdagar innebär en ny tradition...
Veckans Tee, dvs veckans T-shirt.
Jag älskar T-shirts och kommer här att presentera
en av mina T-shirts varje vecka med lite historik bakom.
En liten egen version av dagens outfit.
Så, nu hamnade även jag i modefacket...

Hahahahahahahahahahaha!!!!

Nä, knappast, det här är väl så nära modefacket jag någonsin
kommer att komma.

Första veckans Tee är min Superman T-shirt
som jag handlade i London i oktober.
Som liten älskade jag Stålmannen och ville alltid ha en
sån tröja, men jag fick vänta till den gyllene medelåldern innan jag fick den.



På bilden laddar jag inför arbetet med vår STORA vedhög
med vår splitter nya yxa och min MAD AXEMAN look.
Finns kanske en anledning till att jag så ofta får spela skurk på film?

Att hugga ved är en riktigt bra träningsform som samtidigt
är en bra ventil för att släppa ut lite ånga och aggresioner.



Jag har huggit och huggit så det stått härliga till
och inte förrän jag var nära att hugga av tån på mig
själv saktade jag ner farten på huggandet.

Vi har mycket ved kvar, men jag har bara 10 tår,
så jag tar det nog lite lugnare i fortsättningen.

Som fortsättning på nyheterna igår
kan jag säga att mina kollegor inte blev glada över beskedet
och de kommer att kämpa för att jag får stanna kvar.
Det har också läckt ut till föräldrar och de började genast
rusta för strid, men de lovade vänta tills vi hade gjort
vad vi kunnat i saken.

3 Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Kul med veckans tee.



sv:

har lärt mig at tdet inte lönar sig med att hetsa upp sig utan bara ta det lugnt och felsöka och tänka när det gäller datorer.

2010-05-11 @ 22:36:42
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: ztizze

Ved är farliga grejer, jag har satte en motorsåg i benet när jag veade sist men klarade mig med ett skapligt sår bara. Nu är det pellets som gäller :)



sv: Ja livet rusar förbi en ... det är sjukt va tiden går snabbt..

2010-05-11 @ 23:57:07
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Kul att du tog tag i idéen :)

Superman-tee är himla coolt btw :)

2010-05-13 @ 17:55:21
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: