Förkyld tisdag...och veckans Tee.

Då var det tisdag och jag känner mig
inte 100 idag...
Huvudet känns vadderat av ett par kilo bomull,
lite huvudvärk, halsen river och irriterar,
nyser och snörvlar och så är jag frusen.
Hatar att vara sjuk, tur att jag är det så sällan.

Maria har haft nästan exakt samma symtom förra veckan,
men vi brukar inte kunna smitta varandra,
men det kanske har ändrats nu...?

Nåväl, jag kör på så länge det går.

Veckans Tee är ännu en gång en blick i framtiden...



En alldeles vit Tee?
Ja, jag har planer på att skapa ett eget
Tee-tryck med hjälp av min kreativa hustru.
Det trycket kommer såklart att hamna
på veckans Tee när det är klart och kanske
till och med bli ett eget Tee-märke.

Hur det ska se ut?
Ja, det får ni ju se då..

2 Kommentarer
Postat av: ztizze

Doktor Ztizze ordinerar ett par stadiga dragnaglar Whisky. Det brukar göra susen :)

2010-11-02 @ 23:23:36
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa klart de blir bra... :D

2010-11-03 @ 16:00:31
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: